Váš eshop - Reklamační řád

Reklamaci nezasílejte bez předchozího upozornění!

Nejprve Vám zašleme reklamační protokol, který pak společně se zbožím zašlete pouze na adresu :

HRAČKY KOHOUT 

Za Otýlií 8

37001 České Budějovice 

Tel.605919340

 

 


Vážení zákazníci a klienti serveru. Dle zákona č. 367/2000 Sb. (Zákon, kterým se mění původní zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a ve všech znění pozdějších předpisů) má každý kupující možnost odstoupit od kupní smlouvy, která byla učiněna na dálku a to bez udání důvodu do 14 dnů od vyzvednutí zásilky u přepravce či doručovací služby.

 

Provozovatel serveru má nyní dle zákona povinnost kupujícímu (zákazníkovi) vrátit finanční částku za zboží. Vrací se POUZE částka za zboží! Nevrací se částka za poštovné, balné, dopravu nebo další služby, atd... Rozhodující pro uplatnění záruky k vrácení peněz zákazníkovi je datum odeslání zboží ze strany kupujícího.

 

Způsob vrácení peněz je vykomunikován s kupujícím dle vzájemné dohody. Vrácení dané částky je možné např. převodem na bankovní účet, poštovní poukázkou či platbou na účet PayPal. Z nutnosti účetní evidence je vrácení zboží a vyplacení dané částky podmíněno potvrzením dobropisu, který je zaslán na kontaktní adresu kupujícího ze strany prodávajícího. V zájmu kupujícího je tento dokument co nejrychleji podepsat a odeslat zpět. Nejlépe rovnou s vráceným zbožím.



Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:

a) e-mailem na adresu info@kohoutcentrum.cz
b) telefonicky na tel. 603970613 
c) doporučeným dopisem na adresu:

 

HRAČKY KOHOUT 

Za Otýlií 8

37001 České Budějovice 

Tel.605919340




Od smlouvy o koupi zboží nemůže kupující odstoupit v následujících případech daných zákonem:
» od kupní nelze odstoupit z dodávky zboží, které bylo individuálně upraveno podle žádosti spotřebitele. Také na zboží, které podléhá opotřebení nebo zastarání
» na objednávku periodik různého druhu. Novin, časopisů, atd...
» na objednávku audio nebo video nahrávek nebo různých počítačových programů. Toto platí v případě, že poruší kupující originální obal
» zboží či služby spočívajících ve hře nebo loterii

 

Pro uznání 14 denní garance na vrácení zboží musí kupující splnit následující podmínky:

» Zboží musí být VŽDY v neporušeném a originálním obalu. Zboží při přepravě musí být dobře zabalené a ošetřené proti poškození a zároveň čisté. Zboží MUSÍ být použitelné a schopné případného dalšího prodeje! Včetně všech příslušných listin a dodacích listů. Doporučujeme zboží pojistit.

Poštovné zpět k dodavateli hradí zákazník

Konkrétně se jedná o následující listiny:
» záruční list výrobce
» příručky, návody, štítky a další.

Různé reklamní materiály již není nutné vracet. Přesný způsob zaslání si obě strany předem domluví. V případě, že některý z těchto bodů bude porušen, tak může být zboží vráceno zpět kupujícímu či může být vrácena jen poměrná část z kupní ceny výrobku. Dobírka nebude přijata.


Korespondenční adresa:

HRAČKY KOHOUT 

Za Otýlií 8

37001, České Budějovice 

 

Email: info@kohoutcentrum.com
Telefon: +420 605 919 340
Tel. kontakt: Po-Pá 09.00-17.00

Přijaté žádosti o reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve v termínech daných platnými zákony ČR.

Formulář ke stažení odstoupení od kupní smlouvy zde.

Reklamační formulář ke stažení zde.

 

ČASTÉ OTÁZKY

Jak postupovat v případě, že mi zboží nevyhovuje?

Pokud Vám zboží nějakým způsobem nevyhovuje, je možné ho doporučeně zaslat na naši adresu: 

HRAČKY KOHOUT 

Za Otýlií 8

37001 České Budějovice 

Tel.605 919 340

 .Pouze po předchozím upozornění .
Zboží je možné  vrátit bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14dnů od dodání.
V případě akceptace reklamace Vám budou peníze vráceny do 30 dnů (zákonná lhůta) od data doručení zboží na naši adresu.

Je možné doručit zboží i do zahraničí?

Prozatím doručujeme zboží po ČR A na Slovensko

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Zboží dodáváme prostřednictvím přepravních firem PPL, DPD a FOFR.Možné je i osobní vyzvednutí na prodejně v Českých Budějovicích.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Reklamace může být uplatněna osobně na adrese:

HRAČKY KOHOUT 

Za Otýlií 8

37001 České Budějovice 

Tel.605919340


nebo zasláním zboží doporučeně na tutéž adresu, společně s formulářem o vrácení zboží, který Vám na vyžádání bude zaslán emailem.

Jaké jsou způsoby platby?

Je možná platba dobírkou, platba předem, nebo v hotovosti při osobním odběru. Když navštívíte platební stránku našeho internetového obchodu, zjistíte, jak snadné a klidné je používání platební karty Paysafecard. Rozlučte se s těžkopádnými údaji o kreditní kartě nebo zdlouhavými registračními procesy. S kartou Paysafecard můžete jednoduše zadat svůj jedinečný kód voucheru a nákup dokončit několika kliknutími. Je rychlá, bezpečná a navržená tak, aby vám usnadnila nakupování online. Ale to není všechno! Spolupracovali jsme s nejlepšími kasiny Paysafecard jak https://online-casinocz.com/casino-paysafecard/, abychom vám přinesli novou úroveň zábavy. Proč po dokončení nákupu v internetovém obchodě neprozkoumat vzrušení z online hraní? S kartou Paysafecard můžete použít stejnou pohodlnou platební metodu a oddat se vzrušujícím kasinovým hrám. Zažijte vzrušení z roztočení válců, sázek u rulety nebo výzev v karetních hrách a přitom si užívejte jednoduchosti a bezpečnosti transakcí Paysafecard.

Pokud chci provést nákup, musím být registrován/a?

V žádném případě, můžete nakupovat pohodlně bez nutnosti registrace.

Jak se dozvím, že objednávka byla přijata a vyřízena?

Po uskutečněném nákupu Vám přijde potvrzující email  o provedené objednávce. O expedici zboží budete informováni stejným způsobem.

Je možné sloučit objednávky z různých vašich stránek ?

Ano, je to možné, poštovné Vám bude účtováno pouze jednou avšak to nejvyšší.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, ale vždy pouze písemně na email info@kohoucentrum.cz a nejpozději do 24 hod. od objednávky.

Jaká  je dodací lhůta zboží?

Zboží dodáváme obvykle ve lhůtě 2-7 pracovních dnů.

Kdo hradí  poštovné při reklamaci a odstoupaní od smouvy ? 

Poštovné k dodavateli zpět hradí zákazník a prodejce hradí poštovné za reklamované zboží zpět k zákazníkovi.

 

 

Mohu zasílat reklamované zboží na dobírku?

V žádném případě. Zboží je odesláno na Vaše náklady.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Internetový obchod KOHOUT CENTRUM s.r.o.si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky.
Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu KOHOUTCENTRUM.cz a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.
Zákazník má právo kdykoli písemně požádat provozovatele, aby jeho osobní údaje vhodným způsobem vymazal ze své evidence nebo provedl požadovanou změnu ve struktuře osobních údajů zákazníka. 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Firma KOHOUT CENTRUM  si zakládá na tom, vždy se dohodnout se zákazníkem-spotřebitelem. V případě sporu je možné se obrátit na Českou obchodní inspekci. Pro informaci uvádíme kontakt na inspektorát pro Jihočeský kraj a Vysočina:Adresa: 

Česká obchodní inspekce
Inspektorát pro Jihočeský kraj a Vysočinu
Mánesova 1803/3a
370 21 České Budějovice

Telefon: +420 605 919 340

Fax: +420 296 366 236
IS DS: ujrd2cm

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “

 

 

© 1990 - 2022